Θέλοντας να αποκτήσουμε πληροφορίες για την εξέλιξη ,τη μαθησιακή πρόοδο και την απόκτηση δεξιοτήτων από τα νήπια καταρτίσαμε το ημερολόγιο μάθησης .Τα παιδιά συμπλήρωσαν αυτό ημερολόγιο το Σεπτέμβριο , τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο.Τους ίδιους μήνες ηχογραφήσαμε τα παιδιά να αναδιηγούνται μια γνωστής τους ιστορίας θέλοντας να αξιολογήσουμε την εξέλιξη του λεξιλογίου τους.
Ακολουθούν ενδεικτικές εργασίες των παιδιών.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012
Το ημερολόγιο μάθησης , ο ατομικός φάκελλος του μαθητή και η καθημερινή παρατήρηση των παιδιών στην τάξη ,μας βοήθησαν να οργανώσουμε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις ανάλογα με τις ανάγκες , τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά των παιδιών της τάξης μας.
Ακολουθούν ενδεικτικές εργασίες των παιδιών.
Ο Άγγελος ζωγραφίζει τα αντικείμενα που υπάρχουν στο σπίτι του...
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ
Η Δήμητρα ζωγραφιζει τον εαυτό της και την οικογένειά της.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012
ΔΙΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΔΙ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012
Το ημερολόγιο μάθησης , ο ατομικός φάκελλος του μαθητή και η καθημερινή παρατήρηση των παιδιών στην τάξη ,μας βοήθησαν να οργανώσουμε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις ανάλογα με τις ανάγκες , τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά των παιδιών της τάξης μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου