Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΟΜΕΡ)


                                            O.M.E.P

                (Organization Mondial pour l’Education Préscolaire)
                                        Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής
                                                  Παράρτημα Αθηνών
                                                      Λυκούργου 38, 176 76, Καλλιθέα
                                                                         210 9586541

http://www.omep.gr, http://omepathens.blogspot.com

*     Το Σάββατο   16 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 10 πμ – 2 μμ,το παράρτημα Αθηνών  της ΟΜΕΡ, διοργανώνει ημερίδα με θέμα «Μουσειακή Εκπαίδευση. Όταν το μουσείο συναντά το σχολείο. Εντάσσοντας τα έργα τέχνης στην καθημερινή ζωή της τάξης», με εισηγήτρια την κα Κάντζου Νίκη, Master Παιδαγωγικής και Διδακτικής, Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Νηπιαγωγό, συγγραφέα, στο Δημαρχείο Ταύρου (Πειραιώς & Επταλόφου, Ταύρος: Από Ομόνοια –  Οδό Αθηνάς, Λεωφορείο 049, στάση Σφαγεία).

      Σκοπός της ημερίδας είναι η ένταξη των έργων τέχνης στην καθημερινή ζωή του σχολείου. Θα    ασχοληθούμε με:
-         Οπτικό εγγραμματισμό (θεωρητική εισήγηση, πρακτική εφαρμογή: πολυδιάστατη ερμηνεία των αντικειμένων, ασκήσεις παρατηρητικότητας π.χ. The Generic Game, Harvard Project Zero, Κοιτώ 2 φορές 10, Ο κήπος με τα αγάλματα – παρατηρητικότητα με αφορμή ένα βίντεο, πρωτόκολλα ερωτήσεων που αφορούν αντικείμενα-εκθέματα, ενσυναίσθηση μέσα από ένα έκθεμα-άγαλμα).
-          Τη διαχρονία του παιχνιδιού (αντικειμένου) και τη διαπολιτισμική διάσταση αντικειμένων σε διαφορετικούς πολιτισμούς (πχ. Όταν η Μέδουσα Γοργώ, συνάντησε την πριγκίπισσα Σαχμαράν από την ΝΑ Τουρκία).
-          Την επεξεργασία αντικειμένου από μικρές ομάδες παιδιών, με παιχνίδια μνήμης, ταύτισης, ντόμινο με έργα τέχνης και με αινίγματα που αφορούν αντικείμενα του λαϊκού πολιτισμού.
-          Τη δημιουργία θεματικών μουσειοτσαντών (Η Δανάη, μια πλαγγόνα σπίτι μας, Η γιαγιά Μαριγώ και τα έθιμα, Με ένα νανούρισμα για μαξιλάρι).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου