Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

«Η Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Παραμυθιού στην Προσχολική Αγωγή» - Ημερίδες Σχολικής Συμβούλου

 «Η Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Παραμυθιού στην Προσχολική Αγωγή»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
7ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
 «Η Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Παραμυθιού στην Προσχολική Αγωγή»

Δημητσάνα , 6 Δεκεμβρίου 2017

Ώρα
Τίτλος εισήγησης
Εισηγητής
8.15-8.45
Προσέλευση- Εγγραφές

8.45-9.00
Χαιρετισμοί

  
9.00-9.20
«Η συμβολή του παραμυθιού στην ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας»
 Δρ Τριανταφυλλιά Νικολούδη Σχολική Σύμβουλος 7ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής


9.20-10.40

«Η δομή του παραμυθιού-Στοιχεία και τεχνικές δημιουργικής γραφής του»



Μαρία Τσούτσουβα, Δρ Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΚΠΑ, Σχολική Σύμβουλος 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αρκαδίας


10.40-11.10

Διάλειμμα




11.10-11.20

Χωρισμός σε ομάδες






11.20-13.00


ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ:

«Δημιουργώντας το δικό μας Παραμύθι»




Υπεύθυνη  Εργαστηρίου
Μαρία Τσούτσουβα, Δρ Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΚΠΑ, Σχολική Σύμβουλος 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αρκαδίας


13.00-13.10
Διάλειμμα



13.10-14.00


Παρουσίαση των ομάδων στην  Ολομέλεια





14.00- 14.15

Υποβολή  ερωτημάτων Συμπεράσματα- Λήξη ημερίδας



 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ




Η εισηγήτρια κ. Τσούτσουβα Μαρία

Χωρισμός σε ομάδες





Λόγω διακοπής ρεύματος, βασικά σημεία   της εισήγησης  γράφτηκαν  στον....μαυροπίνακα

Παρουσίαση των ομάδων






Ιστορίες που  δημιούργησαν οι ομάδες


Μια φορά και δυο καιρούς κοντινούς και μακρινούς ζούσε ο Μήγκυ το μυρμήγκι. Ένα μυρμήγκι μικροσκοπικό μα ….. και λίγο διαφορετικό. Είχε ένα πόδι πιο μικρό και ήταν λίγο πιο αργό, από ένα μυρμήγκι κλασικό. Τα άλλα τα μυρμήγκια δεν τον συμπαθούσαν κι όλο του φώναζαν και τον μισούσαν .
-         Είσαι αργόσχολο πολύ , τεμπελιάζεις κάθε ώρα και στιγμή.
 Το μικρό μας το μυρμήγκι στεναχωριόταν πολύ, μέχρι την στιγμή που συνάντησε έναν κιθαρίστα, μεγάλο και τρανό αρτίστα και αυτό που ξέρουμε γι’ αυτόν είναι πως είναι συνθέτης φίνος και όχι κηφήνος. Εκεί που έκλαιγε δίπλα σ’ ένα ποτάμι, τον μάγεψε μια υπέροχη μελωδία, σήκωσε τα μάτια του ψηλά και τι να δει…. ένα τζιτζίκι να τραγουδά με την κιθάρα του αρμονικά.
Ο τζίτζικας με μια βουτιά έφτασε στο μυρμήγκι μας κοντά και άρχισε την παρηγοριά.
-         Τι έχεις φιλαράκι μου καλό κι είσαι βουρκωμένο; 
-         Τα άλλα τα μυρμήγκια με περιφρονούν κι όλο μου φωνάζουν και γελούν . Είμαι πολύ αργό κι όλους τους στεναχωρώ και με διώχνουν από το μυμηγκοχωριό.
-         Έχω την λύση την σωστή, να σε πετάξω στο πι και φι στη μαγική πηγή, στην Κοντοβάζαινα την μακρινή…. Θα γίνεις τόσο δυνατός, γενναίος και μοναδικός, σωστός γαμπρός... Κανένας δε θα σου τη βγει, θα σ’ έχουν αρχηγό πολύ.
Πετάξανε γρήγορα στην πηγή και ήπιε το μαγικό νερό και έγινε αντράκι δυνατό.
Την  άλλη μέρα στη δουλειά, στα άλλα μυρμήγκια κόπηκε η λαλιά.
Τον θαύμασαν πολύ, που είχε δύναμη εκπληκτική και έβγαλε δουλειά πολύ.
Το ποδαράκι του το μικρό έγινε τόσο δυνατό κι όλοι κατάλαβαν με μιας το λάθος τους το φοβερό.
"Το να 'σαι διαφορετικός σε κάνει να γίνεις δυνατός."   


Εξώφυλλα των ιστοριών που δημιούργησαν οι ομάδες





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου