Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ - 3ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης


ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ



  • Παρουσιάζουμε       στα παιδιά τον πίνακα του Γκουστάβ Κλιμτ «Το φιλί» και τον περιγράφουμε.  Μιλάμε για την αγάπη και για τους τρόπους με τους οποίους την εκδηλώνουμε.
  • Βάζουμε      μουσική και τα παιδιά σηκώνονται όρθια. Στη σιγανή μουσική παριστάνουν ότι μαζεύουν λουλούδια, στη δυνατή μουσική δίνουν φιλιά με το χέρι από μακριά σε όλους τους συμμαθητές τους , ενώ στην παύση αγκαλιάζουν έναν συμμαθητή τους και του δίνουν ένα φιλί στο μάγουλο. Μετά από μερικές επαναλήψεις, στην τελευταία παύση λένε στο αυτί του φίλου τους γιατί τον αγαπούν.
  • Δίνουμε      στους μισούς από ένα μεγάλο πανί που συμβολίζει το πάπλωμα. Με τη μουσική πηγαίνουν σ’έναν φίλο τους, πιάνεται κι αυτός απ’το πάπλωμα και χορεύουν μαζί. Στη συνέχεια τα ζευγάρια συνεργάζονται για να εκτελέσουν μαζί δικές μου εντολές, όπως: 1) Κρατάμε το πανί στην πλάτη μας και προχωράμε μπροστά, 2) Κρατάμε το πανί στην κοιλιά μας και προχωράμε προς τα πίσω, 3) Το πιάνουμε αντικριστά και το ανεβοκατεβάζουμε, 4) Στρώνουμε το πανί στο πάτωμα και αγκαλιαζόμαστε πάνω του, προσπαθώντας να πιάσουμε όσο λιγότερο χώρο γίνεται, 5) Στεκόμαστε όρθιοι και τυλιγόμαστε στο πανί μας, 6) Το στερεώνουμε ανάμεσα στις κοιλιές μας και προχωράμε χωρίς να μας πέσει. Τέλος στέκονται δίπλα – δίπλα και δένουμε με το πανί τα πόδια που ακουμπούν (το αριστερό του ενός με το δεξί του άλλου). Περπατούν δεμένοι και προσπαθούν να καθίσουν στα τραπέζια σε διπλανές καρέκλες.
      





  • Σε κάθε ζευγάρι δίνουμε μισό κίτρινο κανσόν Α4 για να κολλήσουν τις φωτογραφίες τους και το χρυσό πάπλωμα να τους σκεπάζει (σημ.= έχουν βάψει από την προηγούμενη μέρα μισό λευκό Α4 με χρυσή μπογιά και το’χουν κόψει σε σχήμα παπλώματος). Στη συνέχεια συνεργάζονται για να στολίσουν το πάπλωμά τους, εμπνευσμένοι απ’ τον πίνακα του Κλιμτ. Τα αγόρια κόβουν ορθογώνια διαφόρων μεγεθών από κανσόν σε 2 χρώματα, ενώ τα κορίτσια ζωγραφίζουν, κόβουν και κολλάνε λουλούδια στο πάπλωμα και τα μαλλιά τους. Τα έργα αυτά ανήκουν στα παιδιά που διάλεξαν σήμερα φίλο, τα οποία τελειώνοντας μου λένε γιατί αγαπούν τον φίλο τους και το σημειώνω σε λευκό μαξιλαράκι.






  • Την επόμενη μέρα δίνουμε τα πανιά στα άλλα μισά παιδιά για να διαλέξουν φίλο. Συνεργάζονται κι αυτοί για να εκτελέσουν δικές μου εντολές όπως: 1) Πιάνουμε το πανί μαζί και το τινάζουμε, 2) Το κάνουμε τραμπάλα και ανεβοκατεβαίνουμε εναλλάξ, 3) Τυλιγόμαστε στο πανί ξαπλωμένοι, 4) Το στερεώνουμε στις ενωμένες πλάτες μας και προχωράμε χωρίς να μας πέσει, 5) Βάζουμε ένα πλαστικό τουβλάκι στο πανί μας και το μεταφέρουμε χωρίς να μας πέσει. Τέλος τους δένουμε πάλι τα πόδια, κάθονται στα τραπέζια και συνεργάζονται για να στολίσουν το πάπλωμα της φιλίας τους, με τον ίδιο τρόπο που έγινε και χθες.



                                                  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου